Przejdź do głównej zawartości
Zaloguj
Dostępność
Wersja uproszczona
Wersja kontrastowa
Informacje o dostępności
e-learning
Kursy
E-Konferencje
Kategorie kursów:
Zmiany w egzaminach
Zmiany w egzaminach / Egzamin maturalny
Zmiany w egzaminach / Egzamin ósmoklasisty
Promocja zdrowia
E-Konferencje
Doradztwo zawodowe
Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi
Bezpieczna+
Kompetencje kluczowe
Resocjalizacja i socjoterapia
Rozwój Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Wychowanie i Profilaktyka
Dyrektor
Nadzór pedagogiczny
Wydział Innowacji i Rozwoju
Prawo humanitarne
Szkoła ćwiczeń
Zarządzanie oświatą
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie "zmianą" w oświacie
Zarządzanie oświatą / Przywództwo w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie przez cele
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie kadrami w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Komunikacja i PR w obszarze zarządzania oświatą
Zarządzanie oświatą / Arkusz organizacyjny i jego rola w zarządzaniu oświatą
Zarządzanie oświatą / Optymalizacja sieci szkolnej wyzwaniem dla samorządu
Zarządzanie oświatą / Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zarządzanie oświatą / Wskaźniki EWD dla samorządów
Zarządzanie oświatą / Finanse oświatowe
Inne
Szkolenia wewnętrzne
Narzędzia informatyczne
Organ prowadzący
Kształcenie zawodowe
Projekty
Projekty / Projekt "Zestawy narzędzi edukacyjnych"
Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14.
Wektory Życia
Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej (SCWEW)
Przeszukaj kursy
Wykonaj
Strona:
1
2
(
Dalej
)
XVIII spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wizytatorów ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych
Kompleksowa pomoc małemu dziecku zagrożonemu niepełnosprawnością i jego rodzinie w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWR)
XVI spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wizytatorów ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych
Promowanie nowego modelu kształcenia i nowych standardów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWR) -
Wsparcie dzieci/uczniów w powrocie do edukacji stacjonarnej. Budowanie szkolnego środowiska wspierającego.
Wsparcie dzieci/uczniów w powrocie do edukacji stacjonarnej
XV spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wizytatorów ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych
e-Konferencja: Szkoła Ćwiczeń NOW: NAUKA - OTWARTOŚĆ - WSPÓŁPRACA” - czyli, co w praktyce oznacza NOW?
XIV spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wizytatorów ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych
XIII spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wizytatorów ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. zachodniopomorskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. pomorskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. warmińsko - mazurskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. opolskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. podkarpackie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. podlaskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. mazowieckie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. małopolskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. lubuskie)
e-Spotkanie informacyjno-konsultacyjne - Model funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (woj. łódzkie)
Strona:
1
2
(
Dalej
)
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję, ukryj ten pasek.