Przejdź do głównej zawartości
Zaloguj
Dostępność
Wersja uproszczona
Wersja kontrastowa
Informacje o dostępności
e-learning
Kursy
Kompetencje kluczowe
Kategorie kursów:
Zmiany w egzaminach
Zmiany w egzaminach / Egzamin maturalny
Zmiany w egzaminach / Egzamin ósmoklasisty
Promocja zdrowia
E-Konferencje
Doradztwo zawodowe
Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi
Bezpieczna+
Kompetencje kluczowe
Resocjalizacja i socjoterapia
Rozwój Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Wychowanie i Profilaktyka
Dyrektor
Nadzór pedagogiczny
Wydział Innowacji i Rozwoju
Prawo humanitarne
Szkoła ćwiczeń
Zarządzanie oświatą
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie "zmianą" w oświacie
Zarządzanie oświatą / Przywództwo w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie przez cele
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie kadrami w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Komunikacja i PR w obszarze zarządzania oświatą
Zarządzanie oświatą / Arkusz organizacyjny i jego rola w zarządzaniu oświatą
Zarządzanie oświatą / Optymalizacja sieci szkolnej wyzwaniem dla samorządu
Zarządzanie oświatą / Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zarządzanie oświatą / Wskaźniki EWD dla samorządów
Zarządzanie oświatą / Finanse oświatowe
Inne
Szkolenia wewnętrzne
Narzędzia informatyczne
Organ prowadzący
Kształcenie zawodowe
Projekty
Projekty / Projekt "Zestawy narzędzi edukacyjnych"
Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14.
Wektory Życia
Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej (SCWEW)
Kompetencje kluczowe
Przeszukaj kursy
Wykonaj
Edukacja cyfrowa z uwzględnieniem sztucznej inteligencji (AI) w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Sieć współpracy i samokształcenia liderów i kadry SCWEW
Szkoły ćwiczeń w działaniu - sieć współpracy i samokształcenia
Nazwa kursu
Nauczanie zdalne języków obcych uczniów na etapie wczesnoszkolnym
Francuski, język frankofoński jak go uczyć? Edycja II
Jak kształtować u uczniów kompetencje matematyczno-przyrodnicze? (Edycja III)
Jak kształtować u uczniów kompetencje matematyczno-przyrodnicze? (Edycja II)
Nauczanie zdalne języków obcych uczniów na etapie wczesnoszkolnym (klasy I-III szkoły podstawowej)
Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe (CLIL) na lekcjach języka hiszpańskiego w klasach dwujęzycznych
Rozwijanie kreatywności i postaw proinnowacyjnych uczniów w szkole ponadpodstawowej
Jak kształtować u uczniów kompetencje matematyczno-przyrodnicze?
Rozwijanie kreatywności i postaw proinnowacyjnych uczniów z wykorzystaniem nowych technologii. Edycja II
Francuski, język frankofoński jak go uczyć
Dobre praktyki na lekcjach języka hiszpańskiego: filmy krótkometrażowe, teatr, podcasty i muzyka
Uczeń badaczem a technologie cyfrowe
Cyfrowe portfolio - Bezpieczeństwo w komunikacji i w mediach Edycja VI
Cyfrowe portfolio – Język algorytmów Edycja VI
Cyfrowe portfolio - Bezpieczeństwo w komunikacji i w mediach Edycja V
Cyfrowe portfolio - Korzystanie z informacji Edycja VI
Zobacz więcej
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję, ukryj ten pasek.