Przejdź do głównej zawartości
    • Dostępność
      • Wersja uproszczona
      • Wersja kontrastowa
      • Informacje o dostępności
    logo

    e-learning

    • Kursy
    • Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-...
    Diagnoza funkcjonowania emocjonalno-społecznego uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi - wykorzystanie adaptowanego zestawu narzędzi diagnostycznych TROS-KA-1
    Zapisywanie samodzielne
    Diagnoza funkcjonalna w pracy specjalisty – teoria i wskazania praktyczne
    Streszczenie
    Zapisywanie samodzielne
    Organizacja, planowanie i udzielanie wsparcia dzieciom, rodzicom i nauczycielom w obliczu sytuacji trudnych, kryzysowych i traumatycznych - rola poradni, szkół i przedszkoli
    Streszczenie
    Interwencja kryzysowa – rozpoznawanie, reagowanie, pomoc
    Streszczenie
    Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I-III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka
    Zapisywanie samodzielne
    Ochrona zdrowia psychicznego – promocja zdrowia psychicznego, profilaktyka i wsparcie psychospołeczne dla uczniów w czasie pandemii. Rola psychologów i pedagogów szkolnych
    Wczesne rozpoznawanie zaburzeń uczenia się czytania i pisania u dzieci i uczniów oraz planowanie działań postdiagnostycznych wspierających realizację podstawy programowej
    Zapisywanie samodzielne
    Mechanizmy związane z doświadczaniem sytuacji trudnych, kryzysowych i traumatycznych oraz konsekwencje emocjonalno-społeczne dla osób ich doświadczających.
    Zapisywanie samodzielne
    Sposoby i narzędzia służące rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej – perspektywa szkoły/przedszkola i poradni.
    Zapisywanie samodzielne
    Kompendium wiedzy na temat pracy z uczniem z dysfunkcją wzroku
    Streszczenie
    Rola placówek doskonalenia nauczycieli w przygotowywaniu szkół i poradni do właściwego reagowania w sytuacji trudnej, kryzysowej i traumatycznej
    Zapisywanie samodzielne
    Praktyczne przykłady sposobów reagowania na różnorodne sytuacje trudne, kryzysowe, traumatyczne, z którymi może się spotkać/spotyka się przedszkole/szkoła/poradnia.
    Zapisywanie samodzielne

    Pomoc

    Strona pomocy
    Rejestracja na szkolenia
    Deklaracja dostępności
    Regulamin platformy
    Polityka prywatności

    E-zasoby i nie tylko

    Biblioteka Cyfrowa
    Zintegrowana Platforma Edukacyjna
    Scholaris
    Narodowe Archiwum Cyfrowe
    Materiały ORE do pobrania

    Ośrodek Rozwoju Edukacji

    O nas
    Struktura
    Projekty UE
    Patronaty
    Centrum Szkoleniowe w Sulejówku
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Kontakt

    Ośrodek Rozwoju Edukacji
    Aleje Ujazdowskie 28
    00-478 Warszawa
    tel. 22 345 37 00
    fax 22 345 37 70
    e-kursy@ore.edu.pl
    © 2016-2019 Ośrodek Rozwoju Edukacji
    Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję, ukryj ten pasek.