Przejdź do głównej zawartości
Zaloguj
Dostępność
Wersja uproszczona
Wersja kontrastowa
Informacje o dostępności
e-learning
Kursy
Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-...
Kategorie kursów:
Zmiany w egzaminach
Zmiany w egzaminach / Egzamin maturalny
Zmiany w egzaminach / Egzamin ósmoklasisty
Promocja zdrowia
E-Konferencje
Doradztwo zawodowe
Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi
Bezpieczna+
Kompetencje kluczowe
Resocjalizacja i socjoterapia
Rozwój Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Wychowanie i Profilaktyka
Dyrektor
Nadzór pedagogiczny
Wydział Innowacji i Rozwoju
Prawo humanitarne
Szkoła ćwiczeń
Zarządzanie oświatą
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie "zmianą" w oświacie
Zarządzanie oświatą / Przywództwo w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie przez cele
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie kadrami w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Komunikacja i PR w obszarze zarządzania oświatą
Zarządzanie oświatą / Arkusz organizacyjny i jego rola w zarządzaniu oświatą
Zarządzanie oświatą / Optymalizacja sieci szkolnej wyzwaniem dla samorządu
Zarządzanie oświatą / Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zarządzanie oświatą / Wskaźniki EWD dla samorządów
Zarządzanie oświatą / Finanse oświatowe
Inne
Szkolenia wewnętrzne
Narzędzia informatyczne
Organ prowadzący
Kształcenie zawodowe
Projekty
Projekty / Projekt "Zestawy narzędzi edukacyjnych"
Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14.
Wektory Życia
Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej (SCWEW)
Przeszukaj kursy
Wykonaj
Diagnoza funkcjonowania emocjonalno-społecznego uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi - wykorzystanie adaptowanego zestawu narzędzi diagnostycznych TROS-KA-1
Diagnoza funkcjonalna w pracy specjalisty – teoria i wskazania praktyczne
Organizacja, planowanie i udzielanie wsparcia dzieciom, rodzicom i nauczycielom w obliczu sytuacji trudnych, kryzysowych i traumatycznych - rola poradni, szkół i przedszkoli
Interwencja kryzysowa – rozpoznawanie, reagowanie, pomoc
Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I-III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka
Ochrona zdrowia psychicznego – promocja zdrowia psychicznego, profilaktyka i wsparcie psychospołeczne dla uczniów w czasie pandemii. Rola psychologów i pedagogów szkolnych
Wczesne rozpoznawanie zaburzeń uczenia się czytania i pisania u dzieci i uczniów oraz planowanie działań postdiagnostycznych wspierających realizację podstawy programowej
Mechanizmy związane z doświadczaniem sytuacji trudnych, kryzysowych i traumatycznych oraz konsekwencje emocjonalno-społeczne dla osób ich doświadczających.
Sposoby i narzędzia służące rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej – perspektywa szkoły/przedszkola i poradni.
Kompendium wiedzy na temat pracy z uczniem z dysfunkcją wzroku
Rola placówek doskonalenia nauczycieli w przygotowywaniu szkół i poradni do właściwego reagowania w sytuacji trudnej, kryzysowej i traumatycznej
Praktyczne przykłady sposobów reagowania na różnorodne sytuacje trudne, kryzysowe, traumatyczne, z którymi może się spotkać/spotyka się przedszkole/szkoła/poradnia.
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję, ukryj ten pasek.