Przejdź do głównej zawartości
Zaloguj
Dostępność
Wersja uproszczona
Wersja kontrastowa
Informacje o dostępności
e-learning
Kursy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Kategorie kursów:
Zmiany w egzaminach
Zmiany w egzaminach / Egzamin maturalny
Zmiany w egzaminach / Egzamin ósmoklasisty
Promocja zdrowia
E-Konferencje
Doradztwo zawodowe
Diagnoza i Współpraca z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi
Bezpieczna+
Kompetencje kluczowe
Resocjalizacja i socjoterapia
Rozwój Kompetencji Społecznych i Obywatelskich
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Wychowanie i Profilaktyka
Dyrektor
Nadzór pedagogiczny
Wydział Innowacji i Rozwoju
Prawo humanitarne
Szkoła ćwiczeń
Zarządzanie oświatą
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie "zmianą" w oświacie
Zarządzanie oświatą / Przywództwo w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie przez cele
Zarządzanie oświatą / Zarządzanie kadrami w jednostkach samorządu terytorialnego
Zarządzanie oświatą / Komunikacja i PR w obszarze zarządzania oświatą
Zarządzanie oświatą / Arkusz organizacyjny i jego rola w zarządzaniu oświatą
Zarządzanie oświatą / Optymalizacja sieci szkolnej wyzwaniem dla samorządu
Zarządzanie oświatą / Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zarządzanie oświatą / Wskaźniki EWD dla samorządów
Zarządzanie oświatą / Finanse oświatowe
Inne
Szkolenia wewnętrzne
Narzędzia informatyczne
Organ prowadzący
Kształcenie zawodowe
Projekty
Projekty / Projekt "Zestawy narzędzi edukacyjnych"
Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14.
Wektory Życia
Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej (SCWEW)
Przeszukaj kursy
Wykonaj
Środowiskowy model wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny- idea i założenia Edycja II
Edukacja przedszkolna dzieci w kontekście środowiskowego modelu wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodziny
Współpraca SCWEW z partnerami zewnętrznymi, w tym ekspertami, PPP, BP, uczelniami oraz przedstawicielami innych resortów.
Formy pracy SCWEW, w tym superwizje i zajęcia modelowe.
Specjalistyczne wsparcie przedszkoli/szkół ogólnodostępnych poprzez działania wypożyczalni SCWEW - od diagnozy do inkluzji w środowisku szkolnym.
Diagnozowanie potrzeb jako podstawa planowania pracy SCWEW z uwzględnieniem oceny funkcjonalnej.
Uczeń ze zróżnicowanymi potrzebami w klasie ogólnodostępnej - rozpoznanie potrzeb, indywidualizacja metod pracy.
SCWEW 14 spotkań
Wspólna przestrzeń - wspólne wyzwania - wspólne rozwiązania. Doświadczenia kadry kierowniczej placówek specjalnych
Środowiskowy model wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny- idea i założenia
Kompetencje metodyczne nauczycieli niezbędne w pracy z uczniami ze środowisk uchodźczych z Ukrainy Edycja II
Efektywna praca w klasie zróżnicowanej - edycja 2.
Sieci współpracy i samokształcenia
Kompetencje metodyczne nauczycieli niezbędne w pracy z uczniami ze środowisk uchodźczych z Ukrainy
Szkolenie dla kadry SCWEW Edycja II
Efektywna praca w klasie zróżnicowanej
Szkolenie dla kadry SCWEW
Praca z klasą zróżnicowaną II
Budowanie efektywnej współpracy z rodzicami na rzecz edukacji włączającej wysokiej jakości
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję, ukryj ten pasek.